• Duidelijk over kwaliteit
  • Gratis verzending in NL & BE
  • Deskundige klantenservice
  • 2 jaar garantie
  • Veilig kopen

Ruilen & Retourneren

Is jouw nieuwe mobieltje toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je twee dingen doen. Ruilen of Retourneren.

 

Ruilen
Als je besluit jouw mobieltje te ruilen, dan krijg je van ons een tegoedcode. Deze code kun je bij het afrekenen van jouw nieuwe koop inwisselen. Let er wel op dat het bedrag van jouw nieuwe koop minimaal gelijk moet zijn aan het bedrag dat je eerder hebt besteed. Wil je bijvoorbeeld een goedkoper toestel, dan kun je beter jouw aankoop retourneren.

Retourneren
Ben je niet blij met jouw aankoop? Dan kun je deze binnen 14 dagen terugsturen. Let er wel even op dat je onderstaande stappen volgt:

  • Mail je ordernummer in de onderwerpregel naar retour@mobielalsnieuw.nl zodat wij weten dat je jouw aankoop gaat retourneren.
  • Download ons retourformulier, vul deze volledig in (verplicht) en stuur deze met de retourzending terug (Heb je een PDF reader geïnstalleerd, zoals Adobe Acrobat, dan kun je het formulier digitaal invullen)
  • Gebruik onze doos om het product terug te sturen. Dit is wel zo makkelijk, maar ook duurzaam
  • Pak de doos goed in.  Slecht verpakte toestellen nemen wij niet aan
  • Lever het pakketje af bij een PostNL servicepunt. Je krijgt dan een Track-and-Trace code. Bewaar deze goed. Zo kun jij en eventueel wij, de retourreis op de voet volgen.
  • Ligt het pakketje weer bij ons op deurmat, dan mailen we je hier een bevestiging van


    RETOURADRES

    Mobielalsnieuw.nl
    Postbus 65
    5320 AB Hedel

 
Let ook op de retourvoorwaarden

  • Meld je aankoop binnen 14 dagen voor retour aan via retour@mobielalsnieuw.nl
  • Verstuur de aankoop binnen 14 dagen na aanmelding
  • De producten moeten in dezelfde staat als dat deze zijn gekocht worden geretourneerd
  • De producten moeten inclusief bijgeleverde accessoires worden geretourneerd
  • Als je een product retourneert moet je het volledig ingevulde retourformulier erbij doen
  • De verantwoordelijkheid van de zending ligt bij jou als klant. Slecht verpakte pakketten nemen wij helaas niet aan
  • De verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Met uitzondering van onze garantievoorwaarden of verkeerd geleverde producten.

    Hoe en wanneer wordt het betaalde bedrag weer teruggestort?
    We begrijpen dat je het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug op jouw rekening wilt hebben. Daarom is ons streven om het bedrag binnen 3 werkdagen terug te storten. Het kan soms wat langer duren. Het bedrag staat in ieder geval binnen 14 dagen op de rekening/betaalmiddel waarvan je betaald hebt.