• Duidelijk over kwaliteit
  • Gratis verzending in NL & BE
  • Deskundige klantenservice
  • 2 jaar garantie
  • Veilig kopen

Reparatie

Reparaties

Heeft je product last van een technisch defect? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom lossen wij het defect graag voor je op. 

Stap 1.

Kijk op onze garantie pagina of je recht hebt op garantie. Twijfel je of je garantie hebt? Mail ons dan direct en wij helpen je graag verder.

Stap 2.

Heb je recht op garantie? Download dan het reparatieformulier en vul deze volledig in. Geef een duidelijke klacht omschrijving. Hiervoor geldt, beter teveel dan te weinig. (Heb je een PDF reader geïnstalleerd, zoals Adobe Acrobat, dan kun je het formulier digitaal invullen).

Stap 3.

Print het reparatie formulier uit en voeg deze in het pakket. Heb je geen printer thuis? Vul het formulier in en mail deze naar vraag@mobielalsnieuw.nl

Stap 4.

Stuur je toestel terug naar het onderstaande adres. Gebruik onze doos om het product terug te sturen. Dit is wel zo makkelijk, maar ook duurzaam. Let op dat je de doos goed inpakt en lever deze af bij een PostNL servicepunt. Je krijgt dan een Track-and-Trace code. Bewaar deze goed. Zo kun jij en eventueel wij, de retourreis op de voet volgen.

RETOURADRES
Mobielalsnieuw.nl – service center
Ooievaar 9
4533 EA Terneuzen

Status van je reparatie

Na aankomst van je mobieltje op ons service center streven wij om binnen 5 werkdagen de reparatie te behandelen. Mocht dit onverhoopt toch wat langer duren, dan stellen wij je hiervan tijdig op de hoogte. Mocht je na 7 werkdagen nog geen status update hebben ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Terugzending

Het product wordt na reparatie kosteloos teruggezonden. Na verzending krijg je altijd een bevestiging en een Track-and-Trace per mail.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »