• Duidelijk over kwaliteit
  • Gratis verzending in NL & BE
  • Deskundige klantenservice
  • 2 jaar garantie
  • Veilig kopen

Garantie

Je krijgt bij ons twee jaar garantie. Gaat jouw mobieltje in die periode buiten jouw schuld om stuk? Dan heb je recht op een gratis reparatie of een vervangend product. Op de ingebouwde accu heb je 6 maanden garantie. Wanneer je aanspraak maakt op de garantie, dan onderzoeken we altijd of het probleem onder de garantievoorwaarden valt.

 

Je hebt altijd garantie op:

  • De microfoon en luidspreker (zonder stof of waterschade)
  • Connectiviteit (bij geen WiFi of mobiel netwerk ontvangst, denk aan 3G en 4G)
  • Touchscreen Accu / batterij (6 maanden garantie)
  • Alle knoppen zoals home, volume en power button (6 maanden garantie)
  • Problemen met het moederbord
  • Alle accessoires (3 maanden garantie)

 

Je hebt in onderstaande gevallen geen garantie:

  • Na de garantieperiode van 2 jaar
  • Bij val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade*. Of dit het geval is, wordt altijd door de medewerkers van Mobielalsnieuw.nl beoordeeld
  • Hoofdtelefoon aansluiting / AUX aansluiting
  • Wanneer de simkaart lezer vies of gebroken is
  • De laadconnector vies of beschadigd is
  • Wanneer de cameralens gebroken is of als er stof achter de lens zit
  • Schade door kortsluiting. Denk aan het gebruik van een verkeerde oplader
  • Een smartphone die vol stof zit
  • Als de telefoon door een derde partij is geopend. Denk aan een andere reparateur of winkel
  • Wanneer er geen originele onderdelen in het toestel zitten
  • Water- of vochtschade: Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Denk bijvoorbeeld aan stoom, gebruik van je mobieltje in de badkamer, zweet, regen en of grote temperatuurverschillen waardoor er vocht in het toestel kan ontstaan

 

Na de garantieperiode
Heb je na 2 jaar toch problemen met je telefoon? Neem dan contact met ons op. Meestal kunnen wij het toestel voor je repareren. Nadat we jouw mobieltje hebben bekeken, brengen we de reparatiekosten in kaart en sturen we je een offerte. Nadat wij een akkoord van je hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat jouw mobieltje weer als nieuw werkt.

 

Twijfel je of je wel of niet recht hebt op garantie?
Neem dan contact met ons op via vraag@mobielalsnieuw.nl. Vermeldt in je e-mail altijd je ordernummer en geef een goede beschrijving van het probleem, eventueel ondersteunt met foto’s.